2025-05-17 07:38:42 | ID : 4122 | Visit : 19
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نوشت: روابط عمومی، تنها یک واحد سازمانی نیست؛ بلکه رکن کلیدی و استراتژیک در هدایت ارتباطات درونسازمانی و برونسازمانی، ارتقای تصویر برند و پیوند دهنده شفاف و مؤثر میان مجموعه سازمانها ، جامعه هدف و افکار عمومی است.
در دنیای پرشتاب امروز، داشتن نگاهی رسانهای، آیندهنگر، فناورانه و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و هوش مصنوعی به مقوله ارتباطات، ضرورتی اجتنابناپذیر است؛ نگاهی که خوشبختانه در خانواده بزرگ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک اصل پذیرفته شده است.
اینجانب با اعتقاد راسخ به نقش راهبردی روابط عمومی در تعالی و توسعه سازمان، همواره از رویکردهای نوآورانه، برنامهمحور، و استفاده هوشمندانه از ابزارهای نوین ارتباطی، از جمله فضای مجازی، هوش مصنوعی و تولید محتوای اثربخش و اغنایی در این حوزه حمایت خواهم کرد.
از اهتمام و مساعی ارزشمند و اثرگذار تمامی کارشناسان و همکاران فرهیخته روابط عمومی که با تعهد، تخصص و تلاش مستمر، پرچم ارتباطات سازمانی را برافراشته نگه داشتهاند، قدردانی کرده و آرزومندم با همدلی و برنامهریزی مستمر، شاهد موفقیتهای روز افزون این حوزه در مسیر پیشرفت و تعالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باشیم.
مجید کیانپور
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل